Enerji içkilərinin 21 ölkədə 1,3 milyon gənc üzərində sınağı aparılıb .
[mediEnerji içkiləri təkcə sağlamlığa deyil, həm də həyatda uğurlara ziyan vurur. Bunu 21 ölkənin məlumatlarından istifadə edən nəhəng tədqiqatın nəticələri sübut edir.
Aztibb.az “Arquments and Facts” nəşrinin məlumatına istinadən xəbər verir ki, bununla bağlı araşdırmanı Nyukasl və Tissayd universitetlərinin, eləcə də Böyük Britaniyanın digər elmi müəssisələrinin alimləri həyata keçiriblər.
Valideynlər bunu bilməlidir!
Tədqiqatçılar 21 ölkədə aparılmış 57 tədqiqatın, o cümlədən 9-21 yaş arası 1.287.682 yeniyetmə və gəncin müşahidələri ilə bağlı məlumatları ümumiləşdiriblər. Nəticələr məyusluq doğurur. Bu cür içkilərin istehlakçıları nəinki daha pis sağlamlıq və həyat keyfiyyətinə malikdirlər, həm də çox nadir hallarda uğura aparan həyat strategiyalarından faydalana biliblər. Bu, valideynlər üçün vacib məlumatdır. Çünki onlar bunu övladları üçün istəməzlər.
Enerji verənlərlə əlaqəli mənfi tibbi, psixoloji və sosial təsirlərin siyahısı sadəcə olaraq üzücüdür. Ancaq əvvəlcə şərtləri razılaşdıraq. Alimlər enerji içkiləri dedikdə, tərkibində çoxlu miqdarda kofein (≥150 mq/l) və şəkər olan sərinləşdirici içkilər, əlavə olaraq digər stimulantlar - taurin, jenşen və guarana (onların təsiri həm kofein, həm də bu maddələrlə qarşılıqlı əlaqədə olması ilə izah olunur) başa düşülür.
Əvvəlcə enerji içkilərinin həyati təsirlərinə nəzər salaq. Onları sevənlər daha çox siqaret çəkir, spirtli içki qəbul edir (hətta ondan sui-istifadə edirlər) və psixoaktiv maddələr qəbul edirlər. Energetik içkilərdən istifadə həyəcan axtarışı, davranış normalarının pozulması (məktəbdə zəif nəticə, dərsdən yayınma, xuliqanlıq və s.) və daha az sağlam həyat tərzi ilə əlaqələndirilir. Və belə içkilərin spirtli içkilərlə içilməsi cinayətkar davranışlar, narkotiklər, artan xəsarətlər və yol qəzaları ilə əlaqəli olur.
Valideynlərin bunu övladlarının həyatda düzgün trayektoriyanı tapmalarına kömək etməsi üçün başa düşmələri vacibdir.
Belə içkilərin psixikaya və sağlamlığa mənfi təsiri dərhal olur. Yuxarıda müzakirə edilən kofein və onunla qarşılıqlı əlaqədə olan maddələr psixoaktiv təsir göstərir. Onların istehlakçıları arasında ağır stress, intihar düşüncələri və faktiki intiharlar daha çox olur. Belə vəziyyətlərin riski enerji içkilərinin dozası ilə artır, gündəlik və təkrar istifadəsi ilə maksimuma çatır.
Təbii ki, enerji içkiləri yuxuya mənfi təsir göstərir, çünki bu, kofein və digər stimulyatorların təsiri ilə birbaşa bağlıdır. Nə qədər çox içsələr, yuxunun müddəti bir o qədər qısalır və keyfiyyəti bir o qədər pisləşir.um=left]https://cahanplus.com/uploads/posts/2024-01/1705906675_en.jpg[/medium]
Aztibb.az “Arquments and Facts” nəşrinin məlumatına istinadən xəbər verir ki, bununla bağlı araşdırmanı Nyukasl və Tissayd universitetlərinin, eləcə də Böyük Britaniyanın digər elmi müəssisələrinin alimləri həyata keçiriblər.
Valideynlər bunu bilməlidir!
Tədqiqatçılar 21 ölkədə aparılmış 57 tədqiqatın, o cümlədən 9-21 yaş arası 1.287.682 yeniyetmə və gəncin müşahidələri ilə bağlı məlumatları ümumiləşdiriblər. Nəticələr məyusluq doğurur. Bu cür içkilərin istehlakçıları nəinki daha pis sağlamlıq və həyat keyfiyyətinə malikdirlər, həm də çox nadir hallarda uğura aparan həyat strategiyalarından faydalana biliblər. Bu, valideynlər üçün vacib məlumatdır. Çünki onlar bunu övladları üçün istəməzlər.
Enerji verənlərlə əlaqəli mənfi tibbi, psixoloji və sosial təsirlərin siyahısı sadəcə olaraq üzücüdür. Ancaq əvvəlcə şərtləri razılaşdıraq. Alimlər enerji içkiləri dedikdə, tərkibində çoxlu miqdarda kofein (≥150 mq/l) və şəkər olan sərinləşdirici içkilər, əlavə olaraq digər stimulantlar - taurin, jenşen və guarana (onların təsiri həm kofein, həm də bu maddələrlə qarşılıqlı əlaqədə olması ilə izah olunur) başa düşülür.
Əvvəlcə enerji içkilərinin həyati təsirlərinə nəzər salaq. Onları sevənlər daha çox siqaret çəkir, spirtli içki qəbul edir (hətta ondan sui-istifadə edirlər) və psixoaktiv maddələr qəbul edirlər. Energetik içkilərdən istifadə həyəcan axtarışı, davranış normalarının pozulması (məktəbdə zəif nəticə, dərsdən yayınma, xuliqanlıq və s.) və daha az sağlam həyat tərzi ilə əlaqələndirilir. Və belə içkilərin spirtli içkilərlə içilməsi cinayətkar davranışlar, narkotiklər, artan xəsarətlər və yol qəzaları ilə əlaqəli olur.
Valideynlərin bunu övladlarının həyatda düzgün trayektoriyanı tapmalarına kömək etməsi üçün başa düşmələri vacibdir.
Belə içkilərin psixikaya və sağlamlığa mənfi təsiri dərhal olur. Yuxarıda müzakirə edilən kofein və onunla qarşılıqlı əlaqədə olan maddələr psixoaktiv təsir göstərir. Onların istehlakçıları arasında ağır stress, intihar düşüncələri və faktiki intiharlar daha çox olur. Belə vəziyyətlərin riski enerji içkilərinin dozası ilə artır, gündəlik və təkrar istifadəsi ilə maksimuma çatır.
Təbii ki, enerji içkiləri yuxuya mənfi təsir göstərir, çünki bu, kofein və digər stimulyatorların təsiri ilə birbaşa bağlıdır. Nə qədər çox içsələr, yuxunun müddəti bir o qədər qısalır və keyfiyyəti bir o qədər pisləşir.um=left]https://cahanplus.com/uploads/posts/2024-01/1705906675_en.jpg[/medium]
5-06-2026, 11:29
BMT: Xəzər dənizinin qorunması və ekofəallara dəstək əsas ekoloji vəzifələrdən biridir
5-06-2026, 11:25
Milli Məclisin növbədənkənar sessiyasının ilk iclası: müzakirəyə 8 məsələ çıxarılıb
5-06-2026, 10:41
Prezident İlham Əliyev “Bakı Enerji Həftəsi”nin rəsmi açılış mərasimində iştirak edib
5-06-2026, 10:36
Prezident Putin: Rusiya və Azərbaycan bir sıra konkret istiqamətlərdə, o cümlədən energetika sahəsində danışıqlar aparır
5-06-2026, 10:33
Bu gün Ümumdünya Ətraf Mühit Günüdür
5-06-2026, 10:32
Prezident İlham Əliyev Avropa çempionu olan minifutbol üzrə Azərbaycan millisini təbrik edib
4-06-2026, 13:00
Vergi ombudsmanı sahibkarlarla görüşəcək
4-06-2026, 12:57
Prezident İlham Əliyev ABŞ Dövlət katibinin iqtisadiyyat, enerji və biznes məsələləri üzrə köməkçisinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyətini qəbul edib
4-06-2026, 12:55
Prezident İlham Əliyev ABŞ Dövlət katibinin köməkçisinə Prezident Donald Tramp tərəfindən təqdim edilmiş xatirə hədiyyəsini göstərib
4-06-2026, 12:54
Prezident İlham Əliyev Mərkəzi Bankın yeni binasının açılışında iştirak edib
4-06-2026, 12:52
Avropa İttifaqı-Azərbaycan Tərəfdaşlıq Prioritetləri sənədinin layihəsi ilkin olaraq razılaşdırılıb
4-06-2026, 10:59
ANONS! ANONS! 40 İLLİK DOLĞUN FƏDAKAR FƏALİYYƏTƏ, ZƏNGİN KÜLLİYYATA, ÖLKƏ PREZİDENTİNİN TƏRƏQQİ MEDALININ ƏSASLARINA SAYMAMAZLIQ, HÖRMƏTSİZLİK HAQQINDA. İCLASA 10 DƏQİQƏ QALARDI, İLHAM MƏMMƏDZADƏ MƏNİ OTAĞINA ÇAĞIRIB DEDİ Kİ...
15-05-2026, 11:59
WUF13 zamanı tibbi xidmətlərin fasiləsiz təşkili təmin olunacaq
15-05-2026, 11:29
Bu gün dünyada Beynəlxalq İqlim Günü kimi qeyd olunur
15-05-2026, 11:25
WUF13-lə bağlı Bakı metrosunda iş rejimi gücləndiriləcək
15-05-2026, 11:07
Prezident İlham Əliyev Bakı Olimpiya Stadionunun ərazisində WUF13 ilə bağlı görülən işlərlə tanış olub
8-05-2026, 11:27
WUF13 çərçivəsində 370-dən çox tərəfdaş tədbiri təşkil olunacaq
8-05-2026, 11:25
Mayın 8-i Beynəlxalq Talassemiya Günüdür
8-05-2026, 11:23
Dərnəgül” dəmiryol dayanacağı istifadəyə verilib
7-05-2026, 11:16
Milli Məclisin sədri Sahibə Qafarova Monteneqroda işgüzar səfərdədir
7-05-2026, 11:15
Vəkilliyə namizədlər üçün ixtisas imtahanının test mərhələsi başlayıb
7-05-2026, 11:13
Prezident İlham Əliyev və Ukrayna Prezidenti Volodimir Zelenski arasında telefon danışığı olub
4-05-2026, 10:56
Prezident İlham Əliyev Bakının İslam Səfərli küçəsinin yenidənqurmadan sonra açılışında iştirak edib
4-05-2026, 10:28
Heydər Əliyev Fondunun təşəbbüsü ilə keçirilən “Bakı Marafonu 2026”da mükafatlandırma mərasimi olub
4-05-2026, 10:25
Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyeva bədii gimnastika üzrə Avropa kubokunu izləyib
4-05-2026, 10:24
Parlamentlərarası İttifaqın Baş katibi Azərbaycana səfərə gəlib
28-04-2026, 10:12
Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva Şəkidə “ABAD” Keramika və Tətbiqi Sənət Mərkəzi ilə tanış olublar