Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlərdə olan fol turşusu bağırsaq xərçəngi riskini azaldır

Yeni araşdırma göstərib ki, ispanaq, kələm və brokoli kimi yarpaqlı göyərtilərdə olan fol turşusunun pəhrizlə qəbulu kolorektal xərçəng riskini 7%-ə qədər azalda bilər. 70.000-dən çox insanın məlumatlarını təhlil edən araşdırma, B9 vitamininin bir forması olan folatın kolorektal xərçəngin qarşısının alınmasında effektivliyini dəstəkləyir və xərçəng riski ilə əlaqəli genetik faktorlara təsir etməkdə potensial rolunu vurğulayır.
Aztibb.az “Medimagazin” portalına istinadən xəbər verir ki, “Imperial College London” İctimai Sağlamlıq Məktəbindən Dr. Konstantinos Tsilidisin rəhbərlik etdiyi təməlqoyma tədqiqatı müəyyən edib ki, pəhrizdə folat qəbulunun artırılması kolorektal xərçəng riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.
“The American Journal of Clinical Nutrition” jurnalında dərc olunan bu araşdırma, pəhrizdəki folat, fol turşusu əlavələri və yaşıl yarpaqlı tərəvəzlərdə olan ümumi folatın kolorektal xərçəng riskinə təsirini araşdırmaq üçün 70.000-dən çox insanın məlumatlarını təhlil edib.
Tapıntılar göstərib ki, gündəlik tövsiyə olunan qəbulun 65%-nə uyğun olaraq pəhrizdə folat qəbulunda hər 260 mikroqram artım üçün proksimal kolon xərçəngi, distal kolon xərçəngi kimi müxtəlif formalar da daxil olmaqla CRC-nin inkişaf ehtimalında 7% azalma var.
Bu, balanslaşdırılmış bir pəhriz vasitəsilə əldə edilə bilən müntəzəm folat qəbulunun kolorektal xərçəngin qarşısının alınmasında təsirli ola biləcəyi fərziyyəsini gücləndirib. Tədqiqat həmçinin folatın müxtəlif genlərin rolu da daxil olmaqla xərçəng riskinə necə təsir etdiyini anlamaq üçün daha çox araşdırmaya ehtiyac olduğunu vurğulayır.
Pəhrizdəki fol turşusunu təhlil etməklə yanaşı, tədqiqatçılar kolorektal xərçəng riski ilə bağlı ümumi genetik variantlar və folat arasındakı qarşılıqlı əlaqəni də araşdırıblar. Onlar fol turşusu əlavələrinin CRC riski ilə əlaqəsini dəyişdirə bilən genomun xüsusi sahələrini müəyyən ediblər.
Dünya Xərçəng Araşdırma Fondundan Dr. Helen Kroker, xərçəng riskini azaltmaqda fiziki fəaliyyətlə yanaşı, sağlam pəhrizin bir hissəsi kimi müntəzəm folat qəbulunun vacibliyinə diqqət çəkib. Ümumdünya Xərçəng Araşdırma Fondunun diyetoloqu Matt Lambert, yaxşı folat mənbəyi olan tərəvəz, meyvə, taxıl və paxlalı bitkilərlə zəngin pəhrizin təkcə bağırsaq xərçəngi riskini azaltmaqla yanaşı, ümumi sağlamlığı da dəstəklədiyini vurğulayıb.
Tədqiqat yaşıl yarpaqlı tərəvəzlərdə təbii olaraq tapılan bir qida maddəsi olan folatın kolorektal xərçəng riskini azaltmaqda əhəmiyyətinə diqqət çəkməklə uzunmüddətli sağlamlıq üçün balanslaşdırılmış pəhrizin vacibliyini vurğulayır.
Dünən, 11:22
Ağaclar və yaşıllıq sahələri şəhərlərdə temperaturun aşağı düşməsinə kömək edə bilər
Dünən, 11:20
Xəzər dənizində zəlzələ olub
Dünən, 11:16
Milli Məclisin növbəti iclasında 10 məsələ müzakirə ediləcək
5-06-2026, 11:29
BMT: Xəzər dənizinin qorunması və ekofəallara dəstək əsas ekoloji vəzifələrdən biridir
5-06-2026, 11:25
Milli Məclisin növbədənkənar sessiyasının ilk iclası: müzakirəyə 8 məsələ çıxarılıb
5-06-2026, 10:41
Prezident İlham Əliyev “Bakı Enerji Həftəsi”nin rəsmi açılış mərasimində iştirak edib
5-06-2026, 10:36
Prezident Putin: Rusiya və Azərbaycan bir sıra konkret istiqamətlərdə, o cümlədən energetika sahəsində danışıqlar aparır
5-06-2026, 10:33
Bu gün Ümumdünya Ətraf Mühit Günüdür
5-06-2026, 10:32
Prezident İlham Əliyev Avropa çempionu olan minifutbol üzrə Azərbaycan millisini təbrik edib
4-06-2026, 13:00
Vergi ombudsmanı sahibkarlarla görüşəcək
4-06-2026, 12:57
Prezident İlham Əliyev ABŞ Dövlət katibinin iqtisadiyyat, enerji və biznes məsələləri üzrə köməkçisinin başçılıq etdiyi nümayəndə heyətini qəbul edib
4-06-2026, 12:55
Prezident İlham Əliyev ABŞ Dövlət katibinin köməkçisinə Prezident Donald Tramp tərəfindən təqdim edilmiş xatirə hədiyyəsini göstərib
4-06-2026, 12:54
Prezident İlham Əliyev Mərkəzi Bankın yeni binasının açılışında iştirak edib
4-06-2026, 12:52
Avropa İttifaqı-Azərbaycan Tərəfdaşlıq Prioritetləri sənədinin layihəsi ilkin olaraq razılaşdırılıb
4-06-2026, 10:59
ANONS! ANONS! 40 İLLİK DOLĞUN FƏDAKAR FƏALİYYƏTƏ, ZƏNGİN KÜLLİYYATA, ÖLKƏ PREZİDENTİNİN TƏRƏQQİ MEDALININ ƏSASLARINA SAYMAMAZLIQ, HÖRMƏTSİZLİK HAQQINDA. İCLASA 10 DƏQİQƏ QALARDI, İLHAM MƏMMƏDZADƏ MƏNİ OTAĞINA ÇAĞIRIB DEDİ Kİ...
15-05-2026, 11:59
WUF13 zamanı tibbi xidmətlərin fasiləsiz təşkili təmin olunacaq
15-05-2026, 11:29
Bu gün dünyada Beynəlxalq İqlim Günü kimi qeyd olunur
15-05-2026, 11:25
WUF13-lə bağlı Bakı metrosunda iş rejimi gücləndiriləcək
15-05-2026, 11:07
Prezident İlham Əliyev Bakı Olimpiya Stadionunun ərazisində WUF13 ilə bağlı görülən işlərlə tanış olub
8-05-2026, 11:27
WUF13 çərçivəsində 370-dən çox tərəfdaş tədbiri təşkil olunacaq
8-05-2026, 11:25
Mayın 8-i Beynəlxalq Talassemiya Günüdür
8-05-2026, 11:23
Dərnəgül” dəmiryol dayanacağı istifadəyə verilib
7-05-2026, 11:16
Milli Məclisin sədri Sahibə Qafarova Monteneqroda işgüzar səfərdədir
7-05-2026, 11:15
Vəkilliyə namizədlər üçün ixtisas imtahanının test mərhələsi başlayıb
7-05-2026, 11:13
Prezident İlham Əliyev və Ukrayna Prezidenti Volodimir Zelenski arasında telefon danışığı olub
4-05-2026, 10:56
Prezident İlham Əliyev Bakının İslam Səfərli küçəsinin yenidənqurmadan sonra açılışında iştirak edib
4-05-2026, 10:28
Heydər Əliyev Fondunun təşəbbüsü ilə keçirilən “Bakı Marafonu 2026”da mükafatlandırma mərasimi olub